Neem gerust contact met ons op, wij staan met plezier voor u klaar.
Voor haar Amsterdamse bedrijfspand zocht zelfstandig onderneemster Solange de Winde van Enness Expo Service een hypothecaire lening. Op een gegeven moment stuitte Solange op Mogelijk. “De werkwijze van Mogelijk sprak me direct aan: korte lijnen en transparantie”, vertelt ze. “Via de website heb ik mijn pand aangemeld. Ik wilde weten wat de mogelijkheden waren.”
“Het eerste dat me opviel is dat er zo accuraat gereageerd werd op mijn aanmelding: meteen de volgende dag. De klantvriendelijkheid was ook echt een verademing. Er volgde een gesprek op het kantoor van Mogelijk in Breukelen en mijn pand kon geplaatst worden op de site. Ze verwachtten dat er voor zo’n kleine lening snel een investeerder gevonden zou worden, en dat was inderdaad zo.”
Enness Expo Service verhuurt benodigdheden voor vak- en publieksbeurzen zoals glazen en kopjes, verpakt in speciale flight cases om het servies veilig te kunnen vervoeren. Klanten kunnen ook terecht voor professionele apparatuur zoals snelvaatwassers, koffiemachines en biertapinstallaties. “De apparatuur kan wel eens storing geven en als je op een beurs staat moet er natuurlijk meteen gehandeld worden. Omdat mijn bedrijf niet groot is en daardoor heel wendbaar, sta ik garant voor snelle en goede oplossingen. Klanten waarderen een snelle oplossing voor hun problemen. Ik heb dat zelf ervaren bij Mogelijk, door de directe lijnen kunnen ze snel en accuraat reageren. Voor mijn klantenkring geldt dat net zo en ik merk dat dat heel belangrijk gevonden wordt. Zo behoud ik mijn bestaande klanten en hoop ik in de toekomst nieuwe te kunnen aantrekken.”
"De klantvriendelijkheid van Mogelijk vind ik een verademing"
Deel dit artikel: