Direct contact

Neem gerust contact met ons op, wij staan met plezier voor u klaar.

Algemeen
0346 – 250 171
Fondsbeleggen
0346 – 264 664
Boekhouding
0346 – 796 154

Wij willen klanten de beste ervaringen bieden

Met een enorme drive en motivatie zet het tech-team van Mogelijk zich dagelijks in om te blijven vernieuwen om de klanten van Mogelijk de best mogelijke ervaring te geven. Het kan altijd beter en vernieuwender. Zo zitten de medewerkers van het tech-team in de wedstrijd en daarom staan zij aan de frontlinie als het gaat om technologische innovatie.

Onder anderen customer journey expert Roos Boswinkel en product owner Davie Ip voelen de drive én bezitten de innovatieve mindset om de klantreizen van hun klanten (in- en extern) zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te laten verlopen. “Het begint met de vraag: hoe kunnen we processen en producten nog makkelijker en toegankelijker maken voor de klant”, zegt Roos. Als customer journey expert optimaliseert zij de gehele klantreis van vastgoedbeleggers en ondernemers én is zij de schakel tussen het tech-team en marketing. “Dit kan zijn door het optimaliseren van interne processen waar onze collega’s en daarmee hun klanten van profiteren, maar ook door het ontwikkelen van nieuwe producten. Hiervoor halen we input op bij verschillende bedrijfsafdelingen waarna we naar de tekentafel gaan. We bedenken een aantal versies en het tech-team kijkt of en hoe de wensen het beste geïmplementeerd kunnen worden. Zo werken we samen toe naar de beste oplossing.”

Nieuwe ontwikkelingen

Vorig jaar lag de focus van het tech-team op de nieuwe investeerders-app die een compleet overzicht geeft van de financiële situatie en vastgoedportefeuille van een investeerder, de razendsnelle investeerderstoets waarmee Mogelijk aan nieuwe wetgeving voldoet om te checken of een investeerder ervaren of onervaren is, het Mogelijk Zakelijke Hypotheken Fonds dat vastgoedbeleggers een nieuwe manier van investeren biedt en de optimalisatie van de quickscan voor aanvragers. Davie is een van de product owners die de ontwikkeling van deze grote projecten begeleidt. Het team werkt in zogeheten sprints van twee weken. In die twee weken wordt een klein onderdeel van een product ontwikkeld, getest door de Family & Friends testgroep (bestaande uit investeerders, ondernemers en collega’s) en opgeleverd of live gezet. “Vlak voor elke livegang, voel je de spanning binnen ons team”, zegt Davie. “Want je kunt nog zo goed testen, er kan altijd iets misgaan.” Roos vult aan: “Zeker als je weet dat de marketingmachine is geactiveerd voor de lancering en er grote drukte te verwachten is. Je wil natuurlijk dat alles goed werkt. De druk is dan hoog. Maar dat is ook leuk. Je werkt samen ergens naartoe en dan is het leuk om resultaat te zien.”

Inspelen op actuele wensen

Omdat Mogelijk een innovatief bedrijf is en alle medewerkers deze drive delen, komen er uit alle gelederen veel ideeën binnen. De ideeënbus staat altijd open, maar het is mede aan het tech-team om keuzes te maken en te prioriteren. Want van alles een beetje doen, resulteert nooit in het beste product. Innoveren is prioriteren. Er is ‘laserfocus’ nodig, zoals Davie het noemt. Roos: “We kijken naar wat er op dát moment belangrijk is. Wat is een knelpunt voor een klant en hoe lossen we dat op? Wel kan de focus tussentijds veranderen, omdat we nieuwe technologieën ontdekken of omdat we belangrijke feedback van een klant ontvangen. Als platform bedienen we geldgevers en geldnemers en hun prioritieten veranderen continu in deze snel veranderende markt. Wat een paar maanden geleden voor een geldgever niet belangrijk leek, kan dat nu wel zijn. En andersom. Daarom kijken we continu naar waar de prioriteiten liggen en gaan daarmee aan de slag.”

Snel en dynamisch

Davie werkte tot vorig jaar jarenlang bij een grote corporate en heeft doelbewust gekozen voor een minder grote organisatie. “Wat betreft technologie doet Mogelijk niet onder voor grote bedrijven als het gaat om het implementeren van de nieuwste gadgets en technologieën. Het gaat juist sneller en dynamischer dan bij een grote corporate. We kunnen snel schakelen om tot de beste oplossing te komen voor elk probleem. Zelfs voor problemen die nog niet spelen, maar waarvan we kunnen verwachten dat ze eraan komen. Dat is het innovatieve denken. We letten altijd op de nieuwste technologieën die onze klantreizen kunnen verbeteren.”

Investeerdersportaal

Op mijn.mogelijk.nl kunt u inloggen om de actuele investeringsaanbiedingen te claimen of er een optie op te nemen. Roos: “Vers van de pers: er is een aantal kleine maar wezenlijke veranderingen doorgevoerd door het tech-team. U kunt voortaan rechtsboven aangeven of u privé of zakelijk wilt investeren, de linkermenubalk is inklapbaar gemaakt en de contactmogelijkheid ‘Bel mij’ vindt u nu rechtsonder. En, u kunt kiezen of u de aanbiedingen verticaal of horizontaal wilt bekijken. Ook dat is weer een voorbeeld van het optimaliseren, waar ons Tech-team zich dagelijks mee bezig houdt.”

Overzicht aanbod investeerdersportaal Mogelijk

Doelen 2023

Projecten die voor 2023 op het programma staan, zijn onder meer het optimaliseren van de intermediairsportal voor de intermediairs, een andere belangrijke klantgroep van Mogelijk, en de verdere ontwikkeling van de app. Volgens Roos is het motto dat bij Mogelijk alles mogelijk is, een ambitieuze uitspraak voor een tech-team dat de taak heeft om dit te realiseren. Ze kijkt dan ook met bewondering naar haar technische collega’s. “Hoe zij in soms heel korte tijd nieuwe projecten uit de grond stampen, vind ik heel knap. Linksom of rechtsom, ze willen het gestelde doel hoe dan ook bereiken. En het lukt elke keer weer. Dat is ontzettend gaaf.”